W Hygge Clinic w sposób prosty i przejrzysty sformułowaliśmy misję, wizję i wartości, którymi się kierujemy.
Chcemy jasno komunikować cel i kierunek, w którym podążamy. Chcemy aby nasi pacjenci i pracownicy wiedzieli co robimy i dokąd chcemy dojść, co jest dla nas ważne i na czym się skupiamy - jakie mamy priorytety.
Misja
Nasza poradnia skupia się na zapewnieniu pacjentom kompleksowej opieki zdrowotnej opartej na wysokiej jakości usługach i personalizacji procesu diagnostyczno-leczniczego. Stawiamy na holistyczne podejście do zdrowia, zwracając uwagę na dobre samopoczucie i równowagę emocjonalną, ponieważ wierzymy, że te czynniki są również ważne.
Naszym celem jest poprawa jakości życia pacjentów poprzez leczenie chorób, profilaktykę oraz edukację zdrowotną w spokojnym, przyjaznym środowisku, w którym pacjenci mogą poczuć się bezpiecznie i komfortowo.
Wizja
Nasza wizja to stworzenie poradni, która stanie się miejscem, gdzie pacjenci będą chętnie wracać nie tylko z powodu najwyższej jakości usług medycznych, ale również ze względu na przyjazną atmosferę i nowoczesne podejście. Chcemy, aby nasi pacjenci czuli się komfortowo i bezpiecznie oraz aby byli zadowoleni z naszych usług. Dążymy do tego, aby nasza poradnia była postrzegana jako miejsce godne zaufania, w którym zawsze panuje spokojna atmosfera, a personel jest przyjazny i kompetentny. Pragniemy, aby nasze podejście do diagnostyki i leczenia chorób, oparte na równowadze emocjonalnej i dobrej jakości życia, pomagało naszym pacjentom osiągnąć pełnię dobrostanu fizycznego i psychicznego.
Chcemy jasno komunikować cel i kierunek, w którym podążamy. Chcemy aby nasi pacjenci i pracownicy wiedzieli co robimy i dokąd chcemy dojść, co jest dla nas ważne i na czym się skupiamy - jakie mamy priorytety.
Misja
Nasza poradnia skupia się na zapewnieniu pacjentom kompleksowej opieki zdrowotnej opartej na wysokiej jakości usługach i personalizacji procesu diagnostyczno-leczniczego. Stawiamy na holistyczne podejście do zdrowia, zwracając uwagę na dobre samopoczucie i równowagę emocjonalną, ponieważ wierzymy, że te czynniki są również ważne.
Naszym celem jest poprawa jakości życia pacjentów poprzez leczenie chorób, profilaktykę oraz edukację zdrowotną w spokojnym, przyjaznym środowisku, w którym pacjenci mogą poczuć się bezpiecznie i komfortowo.
Wizja
Nasza wizja to stworzenie poradni, która stanie się miejscem, gdzie pacjenci będą chętnie wracać nie tylko z powodu najwyższej jakości usług medycznych, ale również ze względu na przyjazną atmosferę i nowoczesne podejście. Chcemy, aby nasi pacjenci czuli się komfortowo i bezpiecznie oraz aby byli zadowoleni z naszych usług. Dążymy do tego, aby nasza poradnia była postrzegana jako miejsce godne zaufania, w którym zawsze panuje spokojna atmosfera, a personel jest przyjazny i kompetentny. Pragniemy, aby nasze podejście do diagnostyki i leczenia chorób, oparte na równowadze emocjonalnej i dobrej jakości życia, pomagało naszym pacjentom osiągnąć pełnię dobrostanu fizycznego i psychicznego.
Wartości
1. Podejście holistyczne - uważamy, że zdrowie to nie tylko brak choroby, ale również równowaga emocjonalna i dobre samopoczucie. Stawiamy na podejście całościowe - holistyczne, dlatego staramy się patrzeć na każdego pacjenta indywidualnie nie skupiając się wyłącznie na objawach chorobowych, ale także na stylu życia i czynnikach społecznych. Promujemy zachowania prozdrowotne i edukujemy pacjentów na temat profilaktyki chorób, aby uniknąć choroby w przyszłości i jak najdłużej cieszyć się pełnią życia.
2. Pasja i zaangażowanie - pracujemy z pasją i zaangażowaniem, aby zapewnić najlepszą opiekę naszym pacjentom. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i rozwiązania, aby stale udoskonalać jakość naszych usług, zgodnie z filozofią hygge.
3. Kompetencja - dążymy do zapewnienia najwyższej jakości opieki medycznej, dlatego stale podnosimy swoje kwalifikacje, rozwijamy umiejętności i staramy się stosować najnowsze metody leczenia.
4. Autonomia pacjenta - szanujemy autonomię pacjentów i ich decyzje dotyczące leczenia. Staramy się wyjaśnić pacjentom różne opcje leczenia, pomóc im podjąć decyzję i zrozumieć jej konsekwencje. Chcemy umożliwić pacjentom zdobycie wiedzy potrzebnej do świadomego zarządzania swoim zdrowiem. Dążymy do tego by pacjenci czuli się zaangażowani w swoje leczenie i współdecydowali w sprawach dotyczących ich zdrowia.
5. Szacunek i empatia - nasza poradnia jest wolna od uprzedzeń i dyskryminacji. Szanujemy pacjentów i naszych pracowników, ich prywatność, czas i godność. Zawsze staramy się pacjentów traktować ze zrozumieniem i empatią. Chcemy, aby nasi pacjenci czuli się mile widziani i dobrze traktowani w naszej poradni. Poszanowanie prywatności jest dla nas niezwykle ważne.
6. Komfort - dbamy o komfort pacjentów i personelu medycznego, zapewniając przyjazne i relaksujące środowisko pracy i leczenia. Dbamy o to, aby nasi pacjenci czuli się bezpiecznie i pewnie, wiedząc, że ich prywatność jest dla nas priorytetem.
7. Uczciwość i etyka - uczciwość jest dla nas wartością nadrzędną. Zawsze działamy zgodnie z etyką zawodową. Nasi pacjenci mogą być pewni, że jesteśmy dla nich najlepszymi doradcami w sprawach zdrowia.
1. Podejście holistyczne - uważamy, że zdrowie to nie tylko brak choroby, ale również równowaga emocjonalna i dobre samopoczucie. Stawiamy na podejście całościowe - holistyczne, dlatego staramy się patrzeć na każdego pacjenta indywidualnie nie skupiając się wyłącznie na objawach chorobowych, ale także na stylu życia i czynnikach społecznych. Promujemy zachowania prozdrowotne i edukujemy pacjentów na temat profilaktyki chorób, aby uniknąć choroby w przyszłości i jak najdłużej cieszyć się pełnią życia.
2. Pasja i zaangażowanie - pracujemy z pasją i zaangażowaniem, aby zapewnić najlepszą opiekę naszym pacjentom. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i rozwiązania, aby stale udoskonalać jakość naszych usług, zgodnie z filozofią hygge.
3. Kompetencja - dążymy do zapewnienia najwyższej jakości opieki medycznej, dlatego stale podnosimy swoje kwalifikacje, rozwijamy umiejętności i staramy się stosować najnowsze metody leczenia.
4. Autonomia pacjenta - szanujemy autonomię pacjentów i ich decyzje dotyczące leczenia. Staramy się wyjaśnić pacjentom różne opcje leczenia, pomóc im podjąć decyzję i zrozumieć jej konsekwencje. Chcemy umożliwić pacjentom zdobycie wiedzy potrzebnej do świadomego zarządzania swoim zdrowiem. Dążymy do tego by pacjenci czuli się zaangażowani w swoje leczenie i współdecydowali w sprawach dotyczących ich zdrowia.
5. Szacunek i empatia - nasza poradnia jest wolna od uprzedzeń i dyskryminacji. Szanujemy pacjentów i naszych pracowników, ich prywatność, czas i godność. Zawsze staramy się pacjentów traktować ze zrozumieniem i empatią. Chcemy, aby nasi pacjenci czuli się mile widziani i dobrze traktowani w naszej poradni. Poszanowanie prywatności jest dla nas niezwykle ważne.
6. Komfort - dbamy o komfort pacjentów i personelu medycznego, zapewniając przyjazne i relaksujące środowisko pracy i leczenia. Dbamy o to, aby nasi pacjenci czuli się bezpiecznie i pewnie, wiedząc, że ich prywatność jest dla nas priorytetem.
7. Uczciwość i etyka - uczciwość jest dla nas wartością nadrzędną. Zawsze działamy zgodnie z etyką zawodową. Nasi pacjenci mogą być pewni, że jesteśmy dla nich najlepszymi doradcami w sprawach zdrowia.